هتلهای چهار ستاره دبی
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتلهای چهار ستاره دبی

هتل هیوز بوتیک دبی از هتل های چهار ستاره دبی می باشد که در منطقه کورنیش دیره دبی و در 13 کیلومتری فرودگاه و در نزدیکی مرکز نمایشگاه بین المللی دبی قرار دارد .  طراحی این هتل بسیار مدرن است و کسانی که این نوع طراحی را می پسندند از زیبایی این هتل  لذت خواهند برد .همانطور که میدانید منطقه دیره انتخابی عالی برای مسافران تور دبی علاقه مند در کسب و کار ، گشت و گذار و خرید لباس است  . در این منطقه و در نزدیکی هتل در تور دبی نوروز 95 میتوانید به راحتی برندهای معروف پیدا کنید.

اتاق های هتل هیوز بوتیک دبی دارای تجهیزاتی مانند سیستم صوتی ، تلویزیون صفحه مسطح و ماهواره ، یخچال وگاو صندوق ، سشوار و سیستم تهویه هوا و چای ساز و قهوه ساز  هستند و اتاقها با طراحی  مدرن مبله شده اند. اقامت در این هتل در تور دبی تعطیلات زمستان 94 که از بهترین هتل های دبی است با آرامش و آسایش همراه است و رفاه خانه خودتان را در این هتل تجربه خواهید کرد . بوفه رستوران هتل هیوز بوتیک انواع غذاهای بین المللی را به مسافران ارائه می دهد و مسافران تور دبی میتوانند در لابی هتل با آرامش قهوه و چای صرف کنند و از فضای شیک و زیبای رستوران و لابی هتل لذت ببرند.

 

 

هتل مدیا وان دبی از هتل های 4 ستاره معروف دبی در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای و قهوه ساز و ... می باشند. در تور دبی بهار 95 این هتل را فراموش نکنید.فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

امکانات هتل مدیا وان دبی در تور دبی تعطیلات عید 95 :

استخر در فضای باز، تراس , فعالیت های تفریحی, باشگاه ورزشی، سونا، رستوران، بار ,اینترنت بی سیم رایگان در لابی هتل، پارکینگ ,گشت شهری، ترانسفرفرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، دربان، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه خودپرداز، پرستار بچه، اتوشویی، رختشورخانه، مرکز تجاری، سالن برگزاری جلسات، روزنامه، سوئیت خانوادگی، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، فروشگاه و.....

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: